1285347624_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämän sain Anzkulta, Haatilta ja Makuturistilta!! Tuhannet kiitokset tunnustuksesta! :) Idea on siis kertoa seitsemän asiaa itsestään...ja laittaa sitten tunnustus eteenpäin.

Hmmmm...

1. Meille odotetaan perheenlisäystä ja laskettuun aikaan on enää 4 viikkoa!!! HUI!!!!!

2. Olen ollut koko tämän raskauden ajan mahdottoman hankala!

3. Olen aivan onneton käsitöiden tekijä, en ole koskaan saanut mitään valmiiksi. Nyt meinaan aloittaa harjoittelun ja lainasin lasten vaatteiden ompelukirjan. Tavoitteena on saada tehtyä yksi vaate valmiiksi!

4. Pullat ovat heikko kohtani, kun leivon, syön vähintään 6 pullaa, ellei enemmän :)

5. En voi sietää fenkolia, anista tai kuminaa (lapsuuden traumoja :)

6. Olen hirveän kärsimätön ja aikamoinen säheltäjä. En edes yritä pursottaa kermaa kakkuun, ei sovi mun hermoille! Ei myöskään marsipaani- tai sokerimassakoristeet.

7. Olen mahdottoman laiska surffailemaan nykyään, joten muiden blogien seuraaminen jää aika vähälle....hävettää jopa miten vähälle....

Tämän tunnustuksen ansaitsee kaikki edelliset, joilta tämän sain, ja kaikki ihanat bloggaajat! Erityisesti haluan antaa tämä Kotileipuri Lillille, Anulillille ja Piipan keittiöön, jotka ovat mahdollisesti tämän saaneet jo???